Pokyny pro závazné přihlášení PT
POKYNY PRO ZÁVAZNÉ PŘIHLÁŠENÍ NA PŘÍMĚSTSKÝ TÁBOR SVČ BRUNTÁL
1. Přihlášky se podávají elektronicky, a to zejména prostřednictvím klientského centra
(https://svcbruntal.iddm.cz/prihlaseni), popř. osobně v SVČ, nebo telefonicky.
2. Po obdržení schválené přihlášky zkontrolujte všechny údaje, podepište a odevzdejte v
SVČ do 30 dnů po přihlášení, nejpozději do 31.05.2024.
3. Součástí přihlášky je příkaz k úhradě s údaji potřebnými k zaplacení tábora. Přihlášení je
třeba potvrdit odevzdáním podepsané přihlášky a úhradou rezervačního poplatku v
minimální výši 500 Kč, a to nejpozději do 31.5.2024. Doplatek tábora se hradí
nejpozději 30 dnů před zahájením. Je možné uhradit ihned celou částku.
4. Pokud nebude rezervační poplatek zaplacen v daném termínu, bude přihláška
stornována a místo podstoupenou dalším zájemcům. O zrušení rezervace budete
informování e-mailem.
5. V případě žádosti zaměstnavatele o příspěvek, je postup následující:
- zaměstnavatel na základě žádosti zák.zástupce zašle objednávku na adresu SVČ,
- SVČ na základě objednávky vystaví zaměstnavateli fakturu
STORNO POPLATKY
Od 01.06.2024 do 22 dnů před termínem zahájení tábora – 150 Kč (poplatek na pokrytí vzniklých režijních nákladů).
21 – 8 dnů před termínem zahájení tábora - 25 % z ceny tábora.
7 – 3 dny před termínem zahájení tábora - 50 % z ceny tábora.
2 – 0 dnů před termínem zahájení tábora – 70 % ceny tábora.
Stornovací poplatky se neúčtují:
a) v případě zajištění náhradníka
b) případě dlouhodobé nemoci (nutno doložit lékařské potvrzení),
c) důvodu nepředvídatelné skutečnosti - živelná pohroma, karanténa, atd. (nutno doložit)
V případě odhlášení v průběhu tábora, je možné požádat o vrácení části úhrady, a to pouze za nevyužitou stravu, popř. o průkazně nevyužité individuální náklady účastníka.